måndag 9/6

oj.
tiden går hur fort som helst. det är redan juni. och jag ska börja jobba på mitt sommarjobb och 3 veckor.

idag hade jag en körlektion. mjaa det jag gjorde mest var att köra i rondeller haha.
sedan gick jag och åt frukost på bernad's. satt där en stund sedan åkte jag upp till skolan för att gå igenom mitt schema inför nästa år. oj det kommer inte vara mycket lediga stunder här inte.

sedan "städade" vi haha. det var bannemig ingen som var seriös med städningen. och sedan åkte jag ner med jonny till stan för att hälsa på amanda, men då visade det sig att hon åkt upp till A6 för att vänta på lina som skulle lämna in sin dator, så det blev till att sätta sig i rådhusparken och vänta på tjejerna som skulle komma ner till stan och fika med oss på waynes.

sedan gick vi lite på stan, sexiga kläder jonny hittade åt mig inne på gina hähä.

sedan åkte jag hem, och usch jävla snorungar som åker min buss hem alltså, dom sitter och skriker och är allmänt påfrestande.

nu taggar jag torsdag mer än någonsin, käk på 8glas, sen saltkråkan antagligen och sedan vätterstranden. yumyum.

Kommentarer
Postat av: feffie

Nej för fan, vi blir nog på piren hela kvällen

2008-06-09 @ 21:43:54
Postat av: stiiiiina

men snyft åkte du till stan ändå och så ville du inte ens säga hej till mig :( nä nu blir jag ledsen !

2008-06-09 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback