nyheter cocoo.se


jag har ju min favoritsida som säljer smycken, och det är
www.cocoo.se och nu har jag fått kika in dom nya produkterna och detta är dom jag föll för.
1. guldiga bamboo-öronhängen, helt grymt fina att ha när man är solbränd och mysig efter sommaren.
2. ett fint silver armband med en fyrklöver i mitten, jag har ju alltid varit svag för silver och jag har haft fyrklöver som symbol ända sen jag döptes då jag fick ett halsband med en fyrklöver i.
3. herrklockan är S N Y G G, jag går och dreglar på pappas klocka, men jag vet att jag inte får ta den. men nu har jag chansen att köpa mig en egen minst lika snygg.
4. det klassiska, guld och svart. det går bara inte att misslyckas.

Kommentarer
Postat av: Viktoria Tomic

Ja har de där bamboosen grymt härliga är dem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback