oj

jag vet inte vad jag gjorde, men på ca 2 minuter så lyckades jag få 4 nya kommenterar från helt främmande människor.
mama liiiike!

okej jag är nog lite trött. men jag ska IIIINTE sova eftersom jag ska upp tidigt som fan imorgon. jag får väl sätta igång och tvätta eller något, eftersom det är min hushållssyssla i familjen.

men herrejävlar vad glad jag är över att jag lyckades klara körteorin. ni kan inte ana hur nervös jag har varit. och ska jag vara ärlig så började jag öva i tisdags. och jag har råpluggat sen dess. men IN YOUR FACE ni som inte trodde på mig, inte för att det inte var någon, men jag ville bara skriva det haha.
 okej nu babblar jag på om absolut ingenting.
så jag ska nog gå.
chaiiiio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback