onsdag.

åh nu är det bara skolavslutningen kvar sen är det sommarlov.
detta året har gått förjävla fort.

idag hade vi bara femkamp i skolan, med ettorna och treorna. det var faktiskt rätt så kul haha.
lillen badade i rocksjön också, han såg ut att tycka att det var rätt så kallt faktiskt haha.

sedan fjäskade jag till mig att stina skulle köra hem mig, herrejävlar kvinnan kör ju som en galning haha.
160km/h på 195an är kanske liiiite väl häftigt. men det var roligt att åka med henne, och grattis till henne och mowa att dom tog körkort i måndags.

efter att jag kom hem från skolan så gick jag och la mig en liten stund, mums det var mysigt haha.
sedan så har jag övningskört in till stan och hem till stan, det gick faktiskt riktigt hyfsat. jag ska snart beställa teoritid dessutom. ojoj nu börjar det brännas i knutarna haha.

imorgon blire skolavslutning och sedan hem och göra sig iordning för en kväll ute på stan hähäh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback