onsdag

dagen började med att jag gick upp vid 6.30 eftersom jag skulle ha körlektion, och körlektionen gick faktiskt jättebra, och anders berömde mig för att jag kunde köra så bra på landsväg, YEEES!
och sedan beställde jag halkbanetid, 7 augusti, då jävlar haha.

sen så kom mamma och hämtade mig, och vi åkte hem för hon skulle ha ett telefonmöte. då passade jag på att gå upp och lägga mig och sova en liten stund hahaha.

sen kom mamma upp och frågade om vi inte skulle åka in till stan, för hon ville se vad det finns för affärer på öster haha.
och nog shoppade vi alltid, eller jag valde och mamma betalade typ haha.


gina tricot är bra alltså, där hittade jag denna klänningen

och denna höga kjolen som man även kan använda dom tubtop om man vill.

och detta bälte ifrån cubus, åh den affären håller på att slå igen för det är någon som har köpt upp lokalen, så dom rear ut ALLT där, så på fredag när jag fått min lön så ska jag bannemig dit och shoppa underkläder och liknande, för det var BILLIGT!

jag köpte även ett rött nagellack med ett överlack till.


så nu har jag nog visat allting som jag har köpt, eller jag köpte hårinpackning också, Elvital multigloss, jag tycker att det schampoot och balsamet gör att håret blir verklige mjukt och underbart, plus att det luktar så otroligt gott också.

nu sitter jag och mumsar på bananchips ( det är väl jag och alla tanter i världen som gillar det haha) och dricker grönt te, som jag har gjort som iste, det är verkligen något att rekommendera. fyll en tillbringare med kallt vatten och sedan lägger du i ett par påsar med det te som du tycker om, sedan låter du det dra, låt det dra en längre stund än när du har varmt vatten eftersom det tar en stund för te-påsen att bli blöt eftersom det är kallt vatten. och sedan kan man hälla i lite isbitar och sedan har man ett nyttigt iste!

nej nu ropar pappa att jag ska övningsköra, byebye.

Kommentarer
Postat av: cindy

Snygga shoppingfynd :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback