skolavslutning.

ojoj nu är denna dagen kommen som man har längtat efter hela året.
nu är det bara ett år kvar tills man själv står där med studentmössan och har gått på bal, ska bestämma vilka låtar som ska spelas på flaket och så vidare.

jag känner mig nog mest rädd inför det. liksom man blir helt fri, kommer inte ha någon skola att gå till varje morgon. det är nog tur att jag och amanda ska åka till norge och arbeta haha.det ska faktiskt bli jävligt kul.

okej nu är jag klar nästan 40min innan pappa ska hämta mig för att köra mig till moa.
vad tråkigt för mig.
jag får väl gå och välja ut ett par skor som jag ska ha på mig haha.
fast jag tror jag tar mina jesussandaler.

jag hoppas alla på hultsfred har det hur mysigt som helst. och jag vill också åka dit. varför köpte jag inte biljetter för?

Kommentarer
Postat av: Kaisa

du borde varit på hultan. festival är seriöst bästa som finns ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback