solen är här

joo, nu är det såhär att det är riktigt jävla fint väder i hela sverige just nu. och självklart ligger man och pressar, jag låg och solade igår på vätterstranden mellan 12-15.30, mums säger jag inte mums säger mina axlar som jag har bränt riktigt ordentligt.

idag så åkte jag in till skolan och hade nationella i svenska, jag skrev en helt okej uppsats hoppas jag. fick reda på varför min svenskalärare är borta varannan lektion, kom på att han inte är någon vidare bra svenska lärare.

fick springa till min buss, för att sen inse att den var 8 minuter försenad. åkte hem med tåget, träffade även kaisa på tåget.
kom hem, åt lite, sen gick jag ut och pressade i solen igen haha. fast denna gång så hade jag smörjt in mina axlar lite.

men jag fick nog lite färg iallafall.


fick även ett sms om att jag ska jobba 7-13 på fredag, jaja det innebär iallafall lite pengar ju.
sen efteråt så ska jag grilla och laga mat åt pappa och våra grannar som kommer för att fira att papi blir ett år äldre.

nu ska jag gå och duscha om en stund och sedan smörja in mig med mitt body butter som luktar Mango. mums!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

den där mangosaken luktade gaaaaalet gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback