sommar och sol

sommar och sol, det påminner mig väldigt mycket om den här låten.

vem har inte suttit och diggat till denna?

idag har det varit en lugn dag, vi hade projekt och företagande, vi redovisade vårat projektarbete. först så redovisade vi sammanfattningen av bröllopet och hur vi tyckte att det gått med grupperna, dom flesta var faktiskt helt okej.
sen redovisade vi vårat grupparbete som vi började med innan bröllopet blev aktuellt. haha herrejisses alla hade varit avancerade och gjort en powerpoint, medan jag och jonny stod och läste innantill haha.

sen åkte jag hem, mest för jag inte orkade stanna kvar i skolan och vänta tills vi skulle äta tapas med spanskan. jag har liksom fått mitt betyg i spanska, inte för att jag vet hur jag lyckades få VG, men det är säkert jättebra haha.

och hemma gjorde jag iordning lite mat, satt och pratade i telefon med jonny en stund, och sedan under tiden så ringde det en himla massa människor, mamma som ville berätta att hon köpt min ansiktsrengöring ifrån MD formulations, och sedan ringde Cajsa ifrån Torpa och frågade om jag kunde jobba på midsommarafton, och jag klagar ju inte jag får ju extra mycket pengar haha.

och nu ska jag tvätta min kockskjorta som jag ska ha i skolan för sista gången någonsin imorgon, jag insåg precis att jag ska aldrig mera vara i skolköket efter imorgon. herrejävlar frågan är ju om jag har valt rätt, tänk om jag inser att jag inte alls vill vara servitris/bartender?

aja nu ska jag gå iväg och sätta mig i solen och njuta lite till.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

HAHAHA jag och lisa (jag ska förklara vilken lisa nån gång) hade en dans till den låten, hahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback