söndag

okej, återigen är en vecka på väg mot sitt slut.
och det ska bli en ny början nästa vecka, eftersom jag ska börja på mitt sommarjobb på kock och bar, kom till klosterkungen och ät lunch/middag i "svarta huset" haha.

jag måste erkänna att jag är lite smånervös, mest för att jag inte riiiiktigt vet vad jag ska göra haha.
men det ska nog lösa sig tror jag.

nej nu måste jag göra iordning mig för att släkten kommer om en timme drygt.
mina älsklingbarn kommer också ju, amanda och linnea.

kanske ska prata lite med min kusin om den balklänning som jag vill att hon ska sy åt mig!
student 09 eller vad säger ni hahaha.
lite tidigt att planera kanske?

Kommentarer
Postat av: emelie

Hur ser dagens planer ut? =) Ha det bra!

Postat av: Linnéa G.K

ha en bra dag! :)

2008-06-29 @ 10:10:54
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback