tisdag

hmm, återigen en dag på sommarlovet, herregud känns konstigt att inte göra någonting när jag är van vid att göra påtok för mycket hela tiden. fast det är även skönt med tanke på att jag ska jobba hela juli månad.

jag fick mail från cocoo.se idag också, mums att jag ska köpa en grej och få ett gulligt peace-armband. jag ska bara vänta tills på fredag när jag får mina pengar. jag tror jag kommer få en del iallafall, jag jobbade ju faktiskt ett par dagar.

nej nu ska jag gå iväg och tvätta och städa lite, det behövs. och sen kanske ta en välbehövlig dusch haha.

jag var ute och övningskörde igår, haha är man mogen för att ta körkort när man VILL köra inne i stan när det är mycket folk? jag ska övningsköra med papsi ikväll och sedan med anders imorgon, det ska nog bli kul. jag taggar att jag får mitt körkort, gud vad jag ska köra och hålla på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback