torsdag.

jahaja nu har vi lämnat in våra skoldatorer. och jag sitter vid våran stationära dator hemma.
INTE okej, tangentbordet strejkar som fan mot mig.

imorgon ska jag börja jobba klockan 7 på morgonen hähäh.
fast jag slutar klockan 1 så det är rätt så lugnt, men då ska jag hämta stinis och sedan ska vi åka hem till mig och jag ska laga middag åt min far som blir ett år äldre imorgon. det kommer även lite grannar till oss. haha det ska faktiskt bli helt okej roligt, jag får ju dricka iallafall, även om det hade varit roligt att gå ut på krogen med tjejorna imorgon, men ääsch det tar jag igen nästa torsdag haha.

aja nu ska jag nog sova snart.

Kommentarer
Postat av: feffie

jaG FYLLER ÅR SOM FAN!

2008-06-06 @ 09:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback