torsdag kväll

jahaja, nu är även denna dagen slut, denna dagen som jag har längtat men även fasat för haha.

jag tog mig en dusch innan för det var så himla kallt, och nu sitter jag i mina förstora mysbyxor som gör att jag tappar dom lite då och då, som jag köpte i en turistbutik i annapolis i usa. och min härliga tröja som jag har tagit av pappa haha, och även hans raggsockar, det är bra att ha en pappa som slutar använda strumpor i mitten av januari för att han tycker att det börjar bli varmt haha.

och imorgon är det midsommar, och den ska jag fira genom att jobba 7-14 och sedan fira med släkten och tydligen överger mina kusiner mig så jag blir yngst på ett gäng med medelåldern 40+ haha, fast mina kusinbarn kommer ju i och för sig, lilla jakob, tilda och emilia, dom får jag leka med. hmm undrar hur mycket en 3åring, och två snart ett åriga små barn kan leka?

jag får väl se om jag hittar på något på kvällen men eftersom jag ska jobba hela helgen så tror jag att det blir rätt så slappt, hur ska ni fira eran midsommar?

okej nu när jag kom och tänka på Annapolis så ska jag nog se den filmen, herregud mysigare stad får man leta efter. en sjöstad i Usa med ett universitet för flottan, och mums vad snygga vitklädda killar det gick där haha.
nej nu vankas tvn och min härliga säng, det tar på krafterna att skriva teoriprov.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag lovar dig att barn i den åldern leker väldigt mycket. VÄLDIGT mycket. herregud, hahah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback