upprörande?



okej, jag är lite av en ungdomsprogramsnörd, och jaa jag kollar på disneychannel och liknande kanaler lite åd och då.
ett program jag har fastnat för är Hannah Montana på Disneychannel.

dock så tycker jag det är pinsamt att folk aka hennes vänner är så pinsamt avundsjuka på henne att dom tar hennes privata bilder och "gör" en film av det och nedvärderar henne.
herregud Miley Cyrus är ungdom, och tv-stjärna redan, låt henne roa sig. hon gör det hon gör nu, visst hon kan säkert göra saker som hon ångrar. men vem gör inte det? jag gör det dagligen ju haha

enda skillnaden mellan mig och henne är att det hon gör kan bli upptrissat eftersom hon är "kändis" men jag tycker man borde ha överseende med ungdomar som festar och posar, låt dom göra det. man ska ju för fan inte bli vuxen när man fortfarande är ungdom, right?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet, så jävla grym :D

Postat av: Pernilla

Fin blogg du har :)

2008-06-28 @ 23:10:18
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: L i s a

Snygg blogg du har! :]

2008-06-29 @ 00:00:32
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback