vätterstranden vs piren.

jorå. igår var helt okej. även om det blev lite omplanering i våra planer haha.
först så åt vi på 8glas, jättegod mat, dock väldigt dålig service. sedan så betalade vi och gick vidare till killarna i klassen som satt på piren och chillade och drack öl, haha där inleddes även kvällens tävling bland killarna.
där började jag känna mig lite påverkad hahaha, att fnissa okontrollerat är faktiskt väldigt kul haha.

dom andra tjejerna som hade suttit kvar lite på 8glas kom och sa hej, sedan så gick dom till tusen och en natt. och vi andra gick vidare till vätterstranden, det tog oss typ 40 minuter att gå till vätterstranden haha, vi är så kassa vad gjorde vi egentligen?
där satt vi och chillade en stund, och polisjävlarna tog min martiniflaska.
då gick jag till sandra och hennes gäng och fick lite alkohol av dom haha. dock kände jag inte av den så mycket.

sedan på något konstigt vänster skulle vi gå vidare till piren igen, för vi ansåg att det var tråkigt nere på vätterstranden. och vägen tillbaka tog fan nästan 1 timme att gå. bara för att vi hade två kåta jävlar med oss haha.

jag träffade även på lite läskigt småfolk när jag satt och väntade på amanda och anton, en som satte sig bredvid mig och började prata en massa och frågade en massa, och sedan en kille som ramlade mot bänken jag satt på och fick så ont att han spydde eller nåt, då kände jag att det var dags att gå.

vi gick till hamnens fiskekrog, och jag som är arton köpte ut lite alkohol hähä, eller det kanske man inte får skriva i bloggar? haha

och där satt vi till klockan halv tre eller nåt, då jag tyckte att min pappa skulle komma. vi åkte runt till taberg och bankeryd för att lämna av amanda och robin och jonny, sedan avslutade vi med att lämna av linn i habo.

sen åkte jag och papsi hem och när jag kom in på mitt rum upptäckte jag världens största spindel på min vägg, men jag behöll mitt lugn och sa till pappa att döda den hahah.

jag tog dock inga bilder ifrån gårdagskvällen, men det var bannemig värt att vara där. fast jag är rätt så glad att jag är 18 faktiskt, det går så mycket enklare då.

och jag fick ingen snefylla igår, som jag faktiskt trodde att jag skulle få. men jag drack väl lagom mängd antar jag, fast jag vill faktiskt bli sådär jätte onykter.

jaja, nu ska jag duscha och sedan sätta mig och öva lite teori, eftersom jag igår bestämde mig för att beställa teoriprov. yikes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback