19

åh, jag kom precis på att jag fyller 18 om 19 dagar.
undrar om jag kommer känna mig annorlunda?
körkort?
krogen?
betala räkningar?
högre lön?
straffmyndig?

det är mycket som kommer att ändra sig. jag kommer bli straffmyndig, jag kommer behöva betala räkningar själv. jävla mobilräkning.
jag kommer få ta mitt körkort, förhoppningsvis så kommer jag att ta det i juni nångång, för då har jag hela sommaren framför mig!
jag får gå på krogen. iof tror jag att man inte får gå på krogen för ofta, för då blir det tråkigt.
jag blir straffmyndig, ajabaja nu matilda. nu gäller det att sköta sig.
från och med den dagen jag fyller 18. så kommer jag att få högre lön, woho liksom.
aja nu ska jag övningsköra med pappa. jag ska köra inne i stan. woah, gissa vem som kommer att dö haha.

Kommentarer
Postat av: stiiiinaaaa

jaag kommmer dööööööööööööööööööööööööö :D

Postat av: Kaisa

Tilda.. Blir man inte straffmyndig när man är 15? :D

2008-03-27 @ 00:55:40
URL: http://kaaaisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback