dagen efter.

denna veckans dagen efter är inte så farligt som sist.
gårdagen fick en drastisk ändring i schemat på grund av att en viss person är en idiot.
jag och stina fixade iordning oss och angelica kom så vi förfestade lite, hähä stina pratade mest med valon i telefon.
jag drack vin, husets vin. alltså det var inte direkt det godaste vinet.
sen gick vi till bussen satan i gatan vad kallt det var! det blåste och snöade och vi avled lite.
vi träffade jonny, amanda, annie och sarah på bussen, haha amanda var pilo som fan! men det var kul. det måste vi göra om, vi kanske ska umgås lite längre nästa gång.
när vi kom till stan så delade vi upp oss, 18åringar och inte 18åringar. hähä. och det var ungefär här någonstans som det började strula, tydligen var det för lite folk så allt sket sig, och jag fick stämpel på fel arm och massa blaha.
hur som helst så hamnade vi på fest/efterfest på eurostop(hahahahaha) det var trevligt. gotlänningar/dalmasar haha.
en av gotlänningarna var MUMZ! fast han kom dock sist, hade varit lite trevligare om han inte var så jävla trött och somnade efter att vi bastat hähä. just det ja, vi bastade. och stina blev besviken att hon inte fick basta med kläderna på haha. och sen så började dom hälla på vatten satan i gatan vad varmt det blev!
och sen träffade jag stoffe/christoffer/eller vadfan han ville bli kallad. det var mysigt hähä.
dock så var han väldigt full haha.
stinis hittade sig ju en liten magnus också, han verkade på.
och sarah's strul var bäst hahaha.
och stinas historia om hans kalsonger hahahahahaha.
fast taxiresan hem var också trevlig, när taxichaffisen började undra om vad vi hade haft för fest egentligen
sarah: åh vi fick 120kr!
jag: hade du sex med killen?!
sarah: nej han fick inte upp den.
chaffisen: jasså, är det så billigt med sex?


kom på att mina besökare har ökat i snitt. undrar var det är för människor som är intresserad av mitt liv haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback