fredag

jag gillar mina fredagar. jag är ingen person som MÅSTE ut och festa eller umgås med kompisar, för jag är alltid så trött efter en hel vecka i skolan hähä.
liksom det är skönt att kunna gå och lägga sig i 2 timmar när man kommer hem. somna och sova jävligt skönt. vakna till att det luktar god mat. träffa föräldrarna som man knappt träffat på hela veckan. jotack mina föräldrar är arbetsnarkomaner. min mamma åkte i måndags morse och kom hem idag hähä. jävligt positivt när ens mamma åker bort i flera dagar, fast iochförsig jag är rätt så van. hon gjorde så från -91 till -99 sen trappades det ner, fast nu har det börjat öka igen.
nu ska jag snart ha min egna spa-kväll. ta en långdusch, hårinpackning, noppa mina ögonbryn eftersom Lina i min klass påstod att jag hade ungefär 5 strån som behövdes plockas haha. min klass är faktiskt bra!
och sen smörja in mig med mitt nya body butter.

fast först ska jag kolla in så ska det låta. det är faktiskt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback