freitag.

jag sitter här med en ansiktsmask och lyssnar på no one-alicia keys, mums på den låten!
gårdagen var intressant, jag var i storköket med annie, det var trevligt .
sen på kvällen blev det en jävla massa strul, men nu tror vi att det är löst haha. det märker vi. inget ska få hindra oss att gå ut ikväll!
snart ska jag hoppa in i duschen och förbereda mig inför kvällen och så, måste packa också för jag ska sova hos stinis hihih. och även göra iordning mig där haha. får kanske träffa killen som bjöd mig på snus sist haha, jäklar jag måste lära mig att säga nej till snus, jag gillar det inte ens ju?!
hmm min ansiktsmask har varit på i snart en halvtimma, men jag tycker det är så grymt skönt att ha den på, så jag bjuder på det! haha
jag funderar på att göra en liten häxblandning till ikväll också haha, får se vad mor och far har i skåpet.
föresten mina päron är borta denna helgen, och jag ska jobba på söndag haha, och eftersom det är söndag och jag bor där jag bor så kommer jag liksom inte in till mitt jobb på söndag och vet du vad min mor säger då?! att jag ska ta taxi. hahah liksom TAXI?! men jaja, jag klagar inte, det är alltid mysigt att åka taxi det är något man gör allt för sällan, jag ska dock göra det ikväll, fast jag ska försöka att inte spy haha.

hmm jag är fortfarande fundersam på vad jag ska ha över min klänning ikväll, jag tror det blir en svart kofta, det kan bli fint ju.
åh min mamma ringde nyss, hon sa att resa upp till stockholm gått bra, och att det var ett riktigt jävla busväder där, jag hoppas för guds skull inte det kommer ner hit ikväll.
okej nu måste jag nog gå och duscha för annars förstörs min planering TOTALT!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

hoppas du får en rolig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback