hehe

gårdagen var intressant.
jag duschade och så hemma, för att sedan fixa iordning mig hos stina. frisyren blev bra den är fortfarande rätt okej och även om jag har sovit med den så är luggen okej. men iallafall så började vi dricka, jag och stina började innan jonny och erika för dom var sega ju. och jag började bli lite kalas redan efter 3 aquatini, kan kanske berott på att vi hävde dom för att jonny inte skulle få något hähä. sen så satt vi ute och rökte, okej jag feströker mhm. och jag ringde pauline, hon är en trevlig prick den tjejen. vi åkte in till jönköping vid typ tjugo i 10 eller nåt, och jag hade inte min jacka med mig eller nåt för det ligger hemma hos stina så jag måste hämta det idag! men vi kom in på centrum iallafall haha där var det kul, vi dansade som fan, jag drack två cosmopolitan och jag träffade melissa och alexander från jb hähä, jag dealade med honom så jag fick en 100-lapp om han kommer upp till HR och äter en 3 rätters nästa fredag haha. och sen strulade jag kanske med nån kille på dansgolvet, han var lite småläskig och stina den jäveln ville inte gå iväg när jag tyckte att han kladdat klart, sjukt obehaglig upplevelse! taxi resan hem var dock rätt läskig den också. men det orkar jag inte skriva här. fast jag somnade väldigt skönt när jag kom hem, haha. efter att ha druckit och dansat en hel kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback