måndag

idag är det måndag, och det är annandagpåsk va? tror det haha.
iallafall så ska jag på påskmiddag hos min moster och morbror och mina kusiner, det ska bli trevligt.
jag tycker inte att det känns som om det är påsk, liksom mina föräldrar har varit borta hela påsken, jag har knappt varit hemma. och jag har jobbat.
min pappa kom in i mitt rum imorse för han skulle hämta telefonen, och jag tror han trodde att jag sov. så han ställde sig i dörren och muttrade " fyfan vad detta rummet ser ut. mummelmummelmummel" jag tror min pappa vill att jag ska städa haha.

jag låg och slökollade lite på aladdin innan, åh vad jag älskar disneys äldre filmer!
aja nu ska jag duscha för att sedan åka till mina kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback