tisdag

idag har jag min första körlektion. asbra känns det när det är 2dm snö också.
aja 12.15 har min allra första körlektion, och ja jag vet jag upprepade mig. men jag är så jävla nervös.
imorgon är min sista teorilektion, jag ska åka in till stan nästa vecka för att sätta mig vid datorerna lite. ska bara kolla deras öppettider och så.
aja jag peppar iallafall fredag. fyfan vad kul det ska bli, och denna gången ska jag bara dricka vin. inget jävla blandande här inte. jag vill gärna behålla min sprit i magen denna gången hihih.

jag ska bannemig sitta och ladda hem lite peppande låtar ikväll så jag kan springa omkring i mitt hus på fredag innan jag åker till stina för att förfesta lite hihi.
och jag undrar fortfarande VARFÖR jag skriver blogg, men det är väl för att sitta och beklaga mig lite.
ÅÅÅÅÅÅH fyfan för nya bilddagbokens design?! seriöst vad  fan är det för något?
jag tänker börja hänga på www.thephotodiary.com

jaja, seeya nu ska jag ha svenska hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback