torsdag.

mumz, idag var jag och handlade med pappa och vi köpte massa frukter och grönsaker. fyfan vad jag älskar våren då alla frukter är sådär härligt omogna.

min dator funkar föresten, efter att jag varit hos datakillarna två dagar i rad. hampus och ceder var uppe på kaffe som jag lovade dom, jävla hampus som ska klaga!
tydligen var cappucinon för varm? vadårå hellre det än att den är för kall!

och igår när min dator strejkade så tröstshoppade jag en/ett body butter från the body shop, och den luktar persika eller aprikos och fy satan vad gott den luktar!

och jag har börjat att gå och lägga mig sådär galet tidigt, igår somnade jag vid 10 och det gjorde jag nog kvällen innan också. jag undrar vad fasiken det är med mig!

Kommentarer
Postat av: Staiijna

Omogna frukter är äckligt !:O du har mycket att lära :D:D:DD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback