torsdag.

en dag kvar till våran spa-vistelse. gud vad jag längtar.
jag har varit vaken sen 5, eftersom jag ska jobba. och jag har återigen varit med om att min mobil har stängt av larmet. jag tror seriöst att min mobil hatar mig. jag vaknade vid 4.26 och tänkte 'faan har jag försovit mig?' men sen kollade jag på klockan och insåg att jag kunde sova i en dryg halvtimme till. sen vaknade jag 05.01 och mitt larm skulle ha ringt vid 05.00 och det hade det inte gjort. men tur att jag vaknade iallafall.

idag ska jag träffa stina för en date på a6, och därefter åka hem till henne för att kolla på film. det ska bli mysigt.
dock så kommer jag säkert somna i hennes soffa haha.
åhå jag gillar att kolla på mtv på morgonen. det är rätt okej musik då, haha eller jag bläddrar mellan mtv och ztv. för när den ena kanalen har dålig musik brukar den andra oftast ha rätt okej musik.
åååh jag vill bara sova. tänk att få ligga kvar i sängen och bara ligga och mysa. men jag tänker att jag kommer att tjäna pengar. jag fick föresten min första lön igår, eller det kanske jag skrev? jag längtar efter att se hur mycket jag tjänade i söndags eftersom det var storhelg, och då fick jag dubbla OB.
aja strax ska jag övningsköra in till stan. haha min pappa vet inte vad han gör när han sätter mig på att köra in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback