torsdag.

just nu sitter jag ute i hallen, för det är uppenbarligen det enda stället i huset där min dator funkar eftersom våran router kan suga kuk. HAHAHA jag lärde min mamma ett nytt ord idag. hon hade aldrig hört ordet "dase" innan, och pappa och jag tyckte det var allmänt roande när min mamma såg ut som ett levande frågetecken, till slut sa pappa " dase betyder kuk" haha.

idag jobbade jag, det gick faktiskt bra, även om jag gillar att jobba med cajsa mera. men men jag fick ju pengar hähä.
efter det så åkte jag buss upp till a6, och vid juneporten så mötte jag även stinissötis, och sandra och jonny. det var trevligt. hahaha jag och stina har verkligen roligt som fan i omklädningsrummen haha. alexander kom även upp dit. han var allmänt retsam idag, han höll på att reta mig för min JB-bag. och så påstod han att jag suger av första bästa kille. haha jag tror alla gillar att reta mig, för jag blir arg på 3 sekunder.

hahahaha det var kul när jonny "råkade" öppna omklädningsrumsdörren, och stina råkade visa sig i underkläderna på vero moda. det var många chockade blickar haha. speciellt från en hähäh.


åhåå, nu är det inte ens ett dygn kvar tills jag och kaisa och våra mammor åker på spa, klockan 12.00 är det bestämt att vi ska åka. men hähä jag känner dom jag ska åka med, och jag undrar om vi kommer komma iväg klockan 12.00 haha.
så jag kommer att vara borta i 3 dagar, herrejävlar alltså. undrar hur många som kommer sakna mig hähäh

Kommentarer
Postat av: stiiiinaaaaaaa

JAG KOMMER SAKNA DIG MASSOR !!!!!!

Postat av: Kaisa

VAD menar du med att vi inte kommer iväg vid tolv?!?!? jag ska fasiken vara klar redan vid nio bara för det.

2008-03-28 @ 00:12:25
URL: http://kaaaisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback