ehehe

ojrå, det var visst ett tag sen jag bloggade.
men i helgen har jag verkligen inte hunnit.
i fredags så var jag med mandz, jonny,kajsa och lijnus ute i norrahammar och hjälpte till på ett 50årskalas, det var trevligt. det bästa var ju när drinkarna kom till min mun haha.
vi hälsade även på Björn, 21år sångare i Barbados. haha vi är bäst på att inte göra bort oss. vi hälsade även på 50+-paret som var otrogna och inte alls döljde det utan stod nästan och had sex mot en mur. och jag min lilla djävul gick fram till dom och frågade om jag kunde ta deras glas och burkar för att vi skulle packa ihop för kvällen och sånt, men då höll jag nästan på att åka på en snyting  kändes det som haha.

på lördagen så hjälpte hela klassen till vid Johan och Ciccis bröllop, ååh Cicci var så grymt vacker med sin håruppsättning och sin fina klänning. och det var en trevlig kväll, jag gillar våran klass när det gäller sånt här. eller tja, vissa som väljer att skita i att komma är ju rätt så idiotiska. inga namn nämnda.
men jag säger bara att ni som inte kom, ni missade något otroligt haha.
och sen efter att alla valde att sticka så var jag, mandz, jonny, kajsa, lillen och anton kvar, med daniel och pia då. och det var jättetrevligt faktiskt, det var mycket skratt och skoj haha.

men som sagt det har blivit sena kvällar hela helgen, och i söndags var jag mest däckad för jag var så grymt äckligt trött, och jag orkade inte göra något.

dagen idag har varit trevlig, börja med engelska, fick reda på hur nationella gick. ska försöka att ordna till mina "missade" delar i engelskan. fick även reda på att jag har VG i både näringslära och ansvarsfull alkoholhantering, haha det är ironiskt att jag fick VG i ansvarsfull alkoholhantering haha.
fick stjuts av anna ner till stan, herrejävlar kvinnan kör ju som en galning hahaha. men det var roligt, och Lina som skulle ge mig en snyting haha, jag har nog inte blivit så chockad på länge.

smsade och frågade vart kaisa var, träffade henne och nadine. sedan gick vi till bussen, och därefter kom jag hem. fick lite Ben and Jerrys av papsi, och nu sitter jag här. ska försöka plugga och förstå vad det är jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback