hej söndag.

idag gick jag upp nångång vid halv elva, jag hade satt klockan på tjugo i nio, men jag ville snooza lite så jag sov haha.
dagen ska gå till att tvätta, städa och plugga. frågan är om jag kommer att göra allt det där.

jag har insett till min glädje att jag inte kommer kunna festa på ca 3 veckor. nästa vecka äre fullt upp med skolprojekt, för på fredagen ska jag, jonny, kajsa,lina och amanda servera på ett 50årskalas, det ska faktiskt bli väldigt roligt. för jag gillar dom jag ska arbeta med.
på lördag ska vi ha det här bröllopet som vi har planerat i X antal veckor nu.

veckan to do-list.
  • måndag, plugga
  • tisdag, plugga färdigt sånt som ska vara inlämnat.
  • onsdag, körlektion 10.50
  • torsdag, plugga igen
  • fredag, först skola sedan blir det att ta sig till norrahammar för att börja servera på 50årskalaset
  • lördag, vakna och nästan åka direkt till domsand för att förbereda klart allting.
  • söndag, förhoppningsvis ha ett liv?
som ni märker så är min vecka rätt så fullspäckad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback