Na Eng B.

idag har jag haft nationella i Engelska B. det gick väl rätt så skit. men vad fan. reading- delen gick väl rätt okej, och även writing. men listening gick käpprätt åt helvete.
liksom vad är grejen med att sitta och lyssna på vad en gammal gubbe sitter och tjatar om. jag har ju faktiskt varit i usa, och jag förstod dom mycket väl. även om det var nya ord och sånt.

sedan gick jag med stina ner till stan ifrån A6, det var faktiskt en trevlig promenad, jag fick prata av mig en himla massa. och även stina. och det var härligt väder också.

jag hämtade även ut mitt pass hahah. patetiskt vad ful man kan bli på passbilder.


det är sjukt att man alltid ska känna såhär.
allt är konstigt, rädslan är hög.

imorgon blir det Bongo, jag vill bli dyng, glömma det jag vill glömma. glömma även det jag inte vill glömma. just nu vill jag bara leva i nuet. göra vad jag vill utan att behöva tänka på vad som kan hända.

Kommentarer
Postat av: Ellen

sup dig inte för full, baby. ragga tills du stupar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback