oh sunny day.

oh du härliga dag, lova att inte försvinna på ett tag.

åhå jag fick till ett litet rim haha.
aja, idag var det skola. det var väl helt okej det börjar kännas att tiden börjar försvinna haha.
efter skolan åkte jag och jonny ner och träffade stinis och erika.
vi gick sedan till sjöqvist sko, därinne lämnade vi jonny och erika och gick vidare för att träffa Ida som skulle lämna mitt smink. mums nu har jag fått det och jag är 600:- fattigare.

det är ett mineralpuder ifrån mary kay, och en speciell borste som man ska ha till mineralpuder. och jag köpte även dagens nödvändigaste grej, en läppeeling, asbra är den och läpparna blir mums.

sedan satte vi oss en stund på kock och bar, njöt av solen och att vara arton och kunna ta en cider. eller okej jag njöt av att vara arton, efter att adam kom ut och tjurade ihop för att stina inte hade sitt leg med sig. ops haha. inte lätt att vara 17.

sedan gick vi vidare ner mot stan och jag hittade lite kläder. hittade en klänning som jag ska ha på mig på skolavslutningen.


jag kommer ju säkert att ångra mig tusentals gånger innan jag bestämmer mig haha.
och jag köpte en kort kofta på HM också.
och ett bälte för 20kr, asbra med jönköpingsmarknad.

åkte hem till stinis för att vi skulle ha filmkväll, dock blev det inte så mycket filmkväll. men jag fick ett par solglasögon som hon köpt till mig på Kreta, och jag blev ännu mer sugen på att åka utomlands haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback