sommaren 08

sommaren 08 känns jävligt frestande nu.
liksom fest, jobb, fika på waynes coffee.


på tal om wayne's, så fikade vi där idag och muuuuums, hallå eller jag hade missat något. det är verkligen kanon där, visst det kostar lite extra men vad fan liksom. jag träffade Andreas och Gazza idag, jisses dom männen är bäst lite faktiskt haha.
och så när vi väl satt på wayne's så ser vi att hela Hv71-eliten sitter där. trevligt trevligt.
var även Balvärd idag, det var mysigt. jag blev aspepp på att gå på bal nu. jag och jonny bestämde att vi skulle gå på balen, mest för att ingen annan kommer vilja gå med oss hahaha.
usch nej vad elakt.

pepp att det bara är 9 skoldagar kvar. och nästa torsdag ska vi lämna in datorerna, alltså är nästa vecka den sista "skolveckan" känns aspepp nu. och på skolavslutningskvällen blire piren med tha' girls och jonny haha.
och sedan vätterstranden. kul att killarna i klassen tror att jag ska bli som jag brukar bli när jag dricker.

jaja, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback