Tisdag

oj, det var ett tag sen jag bloggade haha.
helgen har varit skönt, jag har bara varit hemma typ. umgåtts med min syster och hennes barn, med mamsi och papsi. grillat typ 3 dagar haha. vi gillar det där med grill alltså.
gjorde iordning mitt rum lite, fast det behövs en himla massa mer, men det kommer nog nångång i livet haha.

nu sitter jag i skolan, känns som en förjävla ovärd dag egentligen eftersom min lärareär sjuk och jag har glömt min bok hemma. jag hade ju faktiskt kunnat sitta hemma och plugga nu. inte för att jag tror att jag kanske skulle göra det haha.

det var hur segt som helst att gå upp imorse, och sedan när jag duschat och sitter och äter frukost så säger mamma att jag kunde åka med henne och alltså kunde ha sovit i en timme till, damn.

fick reda på att
Adam kommer hem till sverige på torsdag. mumsis vi kommer träffa honom på fredag. just de ja, det blir Bongo på fredag, jag ska ju vara mer onykter denna gången så jag kommer väl inte uppfatta det som lika  hemskt nu längre haha.

sen har jag kommit på det här roliga fenomenet att folk i min ålder alltså ca. 18 år verkligen inte kan stava. seriöst det finns lätta ord som folk inte ens kan stava till haha.
liksom lägger till olika bokstäver eller tar bort bokstäver, MANLIGT säger jag!

och nu är jag trött och irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback