tral

gårdagen på Elmia gick bra, jag träffade en gammal klasskompis det var roligt haha.
fan vad hemsk den meningen lät.
jag var jättetrött imorse och jag gick upp ungefär 15 minuter innan jag skulle åka enbart för att få sova lite extra.
kom till skolan var grinig som ett jävla as, förlåt allesammans.
hade körlektion, gick helt okej faktiskt även om Anders säkert ibland undrar vad jag gör på vägen haha.
måste ta tag i min teori.
har ingenjävlainspiration till något just nu. jag borde städa, plugga, sova, jobba osv.

kollar lite smått på greys anatomy, såg precis en scen där en kvinna sitter med en stor jävla hudflik hängande från huvudet, det var lite obehagligt faktiskt.

okej nu ska jag väl snart gå och lägga mig.
jag tänkte skriva något bra, men jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback