woah

ojoj nu jävlar har jag något att säga.
jag, matilda ska jobba på kock och bar hela Juli månad. woaaaaah!
jag visste inte vad jag skulle ta mig till. och i fredags så gick jag in till kock och bar, för jag känner ju somsagt ägaren han är gammal kökschef från mitt gamla jobb på karlssons.
han har ju sett mig onykter flera gånger, men i fredags var jag lagom lullig haha. han pikade mig lite för det faktiskt, den lilla jäveln.
så första veckorna antar jag att jag ska arbeta med adam och de två sista med andreas.
jag ringde kaisa precis efter att jag fått reda på att jag fått det. och först trodde hon att jag var arg, men det var att jag var så chockad att jag inte kunde andas hahaha.
jag fikade även lite med kaisa och sandra, det var trevligt. dom fick reda på detaljer från helgens äventyr haha.
sedan hängde jag med dom till house of pain för sandra skulle tatuera sig, och kaisa skulle fota det hela.
och sedan lallade jag väg till mammas arbete för jag skulle vara med när dom avtackade en arbetskollega. mums för exotisk planka.

jag hade även körlektion idag, jag fick reda på att jag ' bara ' har kvar 6-7 lektioner. herrejävlar snart står jag där med körkortet.

jag fick även värsta vårkänslorna när jag gick ute idag. det var sol och varmt, jag kom och tänka på hur grymt härligt det kan bli i sommar. liksom körkort, sommarjobb, 18 år, piren. kan det blir bättre?

och nu sitter jag och försöker lugna ner mig med lite timbaland-låtar. alltså dom låtarna är underskattade haha.


den här låten får mig alltid att bli glad och peppad, jag vet inte varför. antagligen för att jag har hört den när jag varit på krogen eller något haha.

träffade även V idag. oj det var konstigt, efter helgen alltså. jag märkte även att killar inte är så tysta om saker som man kan tro, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback