igen.

dagen började tröttsamt, och slutade ännu mera tröttsamt.
sjukt jobbiga klasskompisar som faktiskt inte hör hemma alls i denna branschen finns det gott om i min klass.
testade även studentmössa idag, vi kom fram till den dyraste av dom alla haha.
nu när jag ska beställa så funkar det ju inte, jävla skit också.

åkte till doktorn fick reda på att jag har svamp i öronen, fick fina droppar som tydligen ska hjälpa, jag bör nog ta dom snart för det klias som fan.

åkte in till stan igen för att handla farsdag present till papsi.

satt i telefon större delen av bilresan med diverse människor, dels en som har anlitat oss elever på JB till en högskole sittning, blev ett jävla tjafs i klassen när edt uppdagade sig att vi skulle få betalt privat.

när jag kom hem så fick jag reda på att min farbror ligger i respirator och antagligen inte kommer överleva detta.
okej, andra gången jag får höra att någon i min närhet ligger inför döden på 2 veckor.
iochförsig så överlever min morfar, han ligger numera på ett äldreboende.

men min farbror, som har KOL efter att ha rökt i typ 55 år eller något, kommer nog inte överleva detta. han har varit allmänt virrig och väldigt dålig på sistone, men inte såhär dålig.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

vad hemskt med din farbror :/ <3

2008-11-08 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback