musica

nu har jag suttit och kollat på en mexikansk film, faktiskt väldigt bra.
på engelska heter den charm school, jag tror den finns på tankafett.com om man söker på det namnet :)

idag vid middagen så skålade vi för min farbror i hans ära, det känns konstigt att han inte kommer ringa och störa oss i middagen flera gånger, eller ringa och fråga efter pappa mitt på dagen, när han faktiskt vet att pappa jobbar till fyra.

men som vi även sa, det är nog en väldig lättnad för oss alla. och speciellt för Börje med tanke på att han hade bara 10% lungkapacitet kvar. det ger en en tankeställare när det gäller rökning, vill man verkligen sluta som min farbror? med bara den kapaciteten, bara för ett par papperspinnar med några blad inuti?

jag tror att Börje sitter i en gungstol bredvid min farmor uppe i himmelen, och så sitter dom där och filosoferar och klappar våra gamla hundar och har det allmänt mysigt.


för att lätta upp tillvaron lite så slänger jag in lite musik också :)




kate perrys nya :)



lady gaga's nya :)

detta är de hetaste låtarna i våran klass nuförtiden.

just de ja, jag har beställt studentmössa och studentgrejor nu också. herregud 1716:- fattigare nu haha.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Kul att du är med å tävlar :) Lady Gagas nya är grym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback