natt

nu sitter jag här, nyduschad och allmänt fräsh, sisådär halv två på natten haha bra matilda!
jag och amanda drack lite vin (halvt glas bara, vin är inte min grej) och snackade allmänt mycket skit, det blev inte så mycket ansiktsmask och grejande haha. och nu hörde jag att duschslangen ramlade ner när amanda duschade, just de ja det kanske jag skulle sagt till henne haha, att våran duschslang lever sitt egna liv haha.

vi har börjat kolla på en film också, The girl next door. inte komedin utan dramat som är verklighetsbaserat.
alltså min lilla mandz är verkligen bäst haha, vi kan sitta och prata som bara den ena sekunden, och sedan kan vi vara tysta bara utan att ens behöva säga något.

jag tror att när man är riktigt bra kompis med någon så kan man vara tyst med den personen.
och känner man mig och mandz så vet man att vi ALDRIG är tysta!
möjligen i sömnen haha.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

det är sant, en riktigt bra vän kan man liksom "vara tyst" med. bra med såna vänner :)

och bra att du verkar vara på bättre humör! <3

Postat av: Fia&emelie

jag jobbade igår och nu har jag blivigt lite sjuk ont i halsen så det blir inne och blogga nu för min del =P

2008-11-02 @ 11:38:25
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback