rubrik är överskattat

jag sitter och lyssnar på michael jackson nu, ska nog snart gå och duscha det är inte ALLT för härligt att lukta storkök ahha.

jag har jobbat hela helgen, det har varit chill. lagom mycket att göra, lagom mycket för att jag ska bli rastlös haha.
imorgon börjar praktiken, tänka sig att vi inte ska vara i skolan förräns v.8!

det kommer nog gå bra får vi hoppas.

idre känns SÅ sjukt härligt jävla välkommet. och med mina bryyyydar.
haha jag kollade lite på team läxö's hemsida, och fann nattklubben "utsikten" där lär ju vi hänga på våra lediga helger.

min far däremot är på en kryssning idag, han tyckte han behövde åka på en whiskey-resa med steffo törnberg tror jag han heter, han brukar vara med i nyhetsmorgon?

jag bad honom köpa med sig något drickbart, dock så fick han tydligen inte ta med sig så mycket hem som han hade trott, men det blir nog bra. antagligen blir det en tysklands resa innan idre också. det kan ju vara bra haha.

dock tänker jag vägra rekordelig cider, jag hittade en folkis-cider i våran kyl innan, med smak av jordgubb-lime tydligen.
den var inte god. den smakade färgämne och smakämne. nej det gillar vi inte.

okej nu ska jag väl leta rätt på någon mer michael jackson låt :)



kass kvalité, men det är låten som räknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback