söndag

jahaja, dag 2 i min sjukdomstid. fan jag har inte tid med detta. det funkar bara inte.

jag är så rastlös att jag städar och tvättar.
kollade även upp hur många mil det är upp till idre, det är ju bara 53mil dit upp ju!
skitbra!
började även tänka på att jag faktiskt kommer att behöva ha med mig äckligt mycket kläder haha.
jag som brukar packa för tre veckor när jag bara ska vara borta i ett par dagar.
jag minns bannemig min packning till USA, DEN var inte liten den haha
jag får nog ta mina båda stora resväskor, bara för att allt ska få plats. måste även kolla upp om det finns tvättmöjligheter däruppe.

jesus jag kan inte fatta att det inte är så lång tid kvar till våran sista praktik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback