Söndag

kväll och jag sitter fortfarande i pyjamas.

jag och amanda vaknade vid tjugo över ett, och från dess tills nu så har vi kollat på filmer, dock så tror jag inte att vi avslutade någon mer film än The Girl Next Door, en verklighetsbaserad film som handlar om en flicka som mister sina föräldrar i en olycka och kommer till sin moster eller faster och blir "omhändertagen" av henne, genom att bli misshandlad rent psykiskt och fysiskt. grymt bra film.


vi hade våran spakväll idag istället haha. ansiktsmask och mys.

jag blir väldigt sugen på att tatuera mig nu när amanda visar sin tatuering, men jag vet inte vad jag vill göra. eller jag vill ju ha mitt namn i nacken, men det har ju typ alla.

ska även testa min outfit till imorgon, eftersom anna och lina ska ha sitt projektarbete imorgon haha.

helvete, nu insåg jag att jag missade gossip girl!
fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback