tisdag kväll.

hmm jag fick upp förslag på rubrik, jag tror jag har skrivit denna rubriken innan haha.

nu har jag suttit och övat på mitt prov tills imorgon, jag hoppas det går bra. jag vill att det ska gå bra.

skoldagen gick väl bra, vårat projektarbete går nog också bra, jag börjar känna stressen dock. jag kommer få göra så äckligt mycket själv när mina andra kollegor är borta.

sedan så åkte jag hem, äckligt hungrig som jag var så ringde jag hem till pappa och bad honom börja med maten. och det smakade bra kan jag lova!

sedan åkte jag iväg igen, först till apoteket och köpte vitaminer och lite andra saker, sedan till meddo för att sola. och jisses vad det tog idag hahaha. men det är fint.

och nu när jag har pluggat klart ska jag kolla på nyaste lilla sjöjungfru filmen :)

nöjd nu feffie? :D

Kommentarer
Postat av: feffie

erkänn att du sitter och porrsurfar nu? ;)

japp jag är nöjd

2008-11-04 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback