8/9

jahja nu har även denna dag tagit slut.
jisses måndagen är redan slut och jag lär knappt hinna med denna veckan som vanligt haha.

samhällskunskap hela dagen stod på schemat, det var väl lite sådär kul kan jag säga. men eftersom alla i vår klass ha koncentrationssvårigheter så blir allt alltid lika kul haha.

jag och mandz gick in på A6 efter att skolan slutat, vi inhandlade en sigge till mig hahaha. den som vill veta vad en sigge är kan ju fråga höhöh.

sedan så gick vi och satte oss på bernads för att jag skulle börja träna vid 5. och jag fick rabatt bara för att jag gick med amanda som jobbar på bernads höhöh.

träningen gick bra, eller. jag gick ju bara igenom mitt träningsschema med en tränare, så jag hoppas att jag ska bli fit for fight nu höhö. och sedan så beställde jag ansiktsbehandling tills på onsdag. åh det ska bli härligt, jag gillar faktiskt ansiktsbehandlingar. förutom när dom klämmer pormaskar, det gör så förjävla ont haha.

och så körde jag hem, och jorå jag tror jag kommer klara uppkörningen, eller man vet ju aldrig risken att man kuggar finns ju alltid där.


jaja nu ska jag väl gå och göra något haha.

Kommentarer
Postat av: feffie

haha jag kan GISSA vad "sigge" är, hahaha

2008-09-08 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback