inget körkort

nej som rubriken avslöjar så fick jag inget körkort idag. uppkörningen gick väl hyfsat förutom att jag hade "bristande uppmärksamhet i speglarna" men men det blir väl bra, jag var lite ledsen där ett tag.

gick och fick mat på soya av pappa, gick till specsavers och fixade glasögon, två par för priset av ett, sånt gillar vi!
hade två missade samtal av min körskolelärare, ringde honom, GLAD MATILDA!

körde upp till linköping, motorväg för första gången, det var också kul.
fika och blablabla.
köra hem på motorväg, även träna mörker körning, och HELA dagen hålla kolla i speglarna, inget mera kuggande för bristande uppmärksamhet i speglarna!

kom till stan där jag bad min pappa hålla käften och bara sitta med så jag fick köra genom stan själv. det gick bra, sen avslöjade jag för min pappa att jag bara ville pröva mig själv haha.

sitter nu här. varm som fan, måste slänga i serveringskläderna i tvätten och sedan duscha och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback