måndag

måndagen började med att jag vaknade av min härliga (läs: hemska) väckarklocka, och sedan av att Linn morrade att jag hade snarkat inatt, jag snarkar ju inte :(

sedan var det bara att gå upp, kaffe är min räddning på morgonen!

sedan körde jag bilen in till habo för att hämta Moa, sedan till bankeryd för att hämta upp Jonny och därefter ta oss till stan där vi skulle hitta upp till a6, jisses att köra i stan i rusningstrafik. fast det gick hyfsat haha.

nu har vi haft redovisning av våra broschyrer om kinas provinser, det gick nog rätt okej tror jag.

idag ska jag träna med Linn i Habo, jag har aldrig varit på atlantis i habo eftersom jag trivs på det inne i stan, det är stort och man behöver aldrig vänta på sina maskiner man ska träna.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv. Dom var riktiga innan jag klippte av doom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback