måndag

usch det var hemskt att gå upp imorse, jag fick slita mig upp ur sängen.
gick ner till pappa och muttrade något om det fanns något kaffe haha. jag är så grymt charmig ibland alltså.
sedan gick jag upp, försökte hitta några kläder. hittade verkligen inget!
fast det blev svara chinos, en grå munktröja och min griströja från threadless.

skolan var väl sisådär alltså. mest flummig. det brukar bli så när vi har 6 timmar samhällskunskap haha.
jag har dock världens bästa film på mig och min kära klass. vi är verkligen inte normala, jag ska försöka lägga ut den filmen nångång haha.

jag skulle vänta på pappa på A6 för vi skulle övningsköra, köra lite i ekhagsrondellen och huskvarnarondellen och sånt. dock lyckades jag hamna där i rusningstrafik, fick lite småpanik när jag skulle köra ut på motorvägen och det kom en lastbil typ 3 cm från bilen haha.

men innan jag mötte pappa så gick jag och shoppa lite haha. det blev två nagellack från mavala och sedan två bh:ar och sen hårspray och hårmousse. jag borde sluta shoppa snart alltså.

nu ligger jag i sängen och BORDE plugga, men också sova eftersom jag ska upp vid 5 imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: du skulle valt jensen ;:D

Postat av: Tobias

svar: flytta hit ? ;D

2008-09-15 @ 20:39:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: gärna :D ledigt plats här, eget rum får du också!

2008-09-15 @ 20:45:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: du måste ju det, mer än att kunna hacka lök :D

2008-09-15 @ 21:09:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback