natt

nu har jag varit ute och kört en bra jäkla sväng haha.
först så var jag på filmkväll hos kaisa, för att sedan åka vidare till taberg där mandz väntade på mig haha.
och väl därefter så började vi ta våran färd mot skillingaryd. självklart stannade vi på shell för att få lite färdkost haha.

väl i skillingaryd så grattade nästan alla mig för att jag klarat uppkörningen, många var chockade över att jag fick en tid så fort, det kan jag tala om att jag var också haha.

väldigt trevliga människor var det iallafall, men jag kom återigen på varför jag inte dricker, guuuud vad skönt det är att veta vad man gör haha.

blev att köra hem stefan and the gang också, fast sämre vägbeskrivning har jag nog aldrig fått haha.

och jag kom hem för kanske 10 minuter sen, och nu ska jag nog sussa lite haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback