onsdag

jahaja nu är även denna dagen slut. jag tror jag dör av trötthet.
imorse när jag skulle åka in till skolan så tänkte jag att jag skulle åka göteborgsbacken för att det är motorväg hela vägen till skolan, men jävlar att dom ska börja med vägarbete nu :(
jag tror jag stod i kö i 10-15 minuter och då hade dom precis börjat, min klasskompis fick åka nästan 3 mil i enbart bilkö inte konstigt att hennes bil började koka haha.

vi åt frukost på mackedonkan, fyfan det är nyttigt det alltså.
sedan hade vi floristlektion det var faktiskt väldigt roligt eller okej jag svor lite över min blombukett som inte blev så rund som jag vill att det skulle bli :(

sedan åkte jag och amanda och lina till stadsparken för att hitta dekoration till imorgon, och därefter åkte vi till wok och company för att hålla Lina sällskap lite när hon arbetade. därefter åkte jag och mandz till stan för att shoppa lite väskor eftersom B-young hade 30% på alla väskor i butiken, behöver jag säga att jag fick med mig 2 väskor hem haha.

och nu har jag precis kommit hem efter att ha hämtat ytterligare dekoration till imorgon. jag hämtade lite stenar och träbitar, det ska nog bli väldigt fint :)

jag kommer nog inte hinna eller orka skriva imorgon, som om ni bryr er liksom haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback