söndag

jajemen denna helgen har gått åt till att köra bil typ haha. jag har nog fan åkt 30-40 mil bara nu i helgen. men vad fan man får ju bara körkort en gång haha.

igår var jag ute och åkte med emma och adam, sedan så åkte jag hem för jag var trött, somnade med en sötishund vid fötterna vid typ 11 eller nåt.

idag vaknade jag av att hunden låg på mina fötter så jag inte kände dom, sjukt obehaglig grej alltså.
sedan så har jag varit ute och åkt med linn mellan 11 och 14.00 typ haha. sjukt mysigt att bara sitta i bilen och köra.
jag var inne på A6 och gjorde av med pengar, jag köpte UGG-liknande skor, fast i märket shepard, billigare men ser typ likadana ut :)
köpte även en tvättkorg eftersom jag har insett att det är enda sättet för mig att hålla rent på mitt golv. och en sjukt snygg tröja på carlings.

nu ska jag dock börja städa mitt rum för linn kommer hit ikväll.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jaha okej då vet jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback