tisdag kväll

ja nu sitter jag här i min soffa med min pyjamas och kollar på sjukhuset, faktiskt en rätt så bra serie.
pappa skrattade innan när jag kom ner med en lilla my tofs mitt på huvudet, liksom vadårå?! är det inte snyggt med fina tofsar mitt på huvudet haha.

jag sket i att träna idag eftersom jag fick så äckligt grymt ont i huvudet, och jag åkte hem och la mig i soffan med en filt på mig. DET kallar jag mysfaktor.

jag köpte iallafall ett par snygga boots, dom har ca 7 cm klack och är i blankt skinn med två dragkedjor på sidorna.
jag hittade även ett par väskor inne på B-young som jag ska köpa, dom var sjuuukt snygga.
just de ja, jag skulle ju ta det lugnt med shoppingen haha.

förstår ni att min pappa skrattade?
föresten så står det åbro på min pyjamaströja, det brukar folk tycka är väldigt roande. kanske för att min alkoholintag har varit rätt så stort ett tag?



vi fick våra serveringskläder förra veckan, felicia tyckte det var modernt att ha mysbyxor till det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback