tisdag

jaharå, nu sitter jag här med mitt morgonkaffe, och har hunnit med att äta frukost, OCH ringa mitt jobb!
plus poäng till mig.

jag har alltså sovmorgon idag, fast jag måste nog börja sätta fart snart med tanke på att min buss går 10.44 men eftersom jag bor på landet så kan man inte alltid lita på dom där tiderna alltså haha.
fast jag kan tänka mig att acceptera dom där sovmorgnarna, för det var himla skönt att bara ligga och chilla i sängen. även om jag vaknade när pappa gick upp.

igårkväll bestämde jag mig föresten att jag skulle skaffa mig en träningskompis i början på atlantis, så jag hörde av mig till min kära Linn, och självklart fick jag börja träna med henne haha. jag hoppas hon kan träna skiten ut mig!

nej nu ska jag dricka upp kaffet och börja klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback