torsdag

ytterligare en dag i veckan har börjat gå mot sitt slut.
nu sitter jag här i pappas bil och är inne på ett trådlöst internet för jag har så tråkigt haha.
jag gillar bärbara datorer faktiskt.

imorgon har vi studiedag så woho för matildas sovmorgon.

igårkväll var jag som sagt hos mandz, hon färgade mitt hår (bilder ska komma upp) och vi hade allmänt mysigt. vi kollade på första avsnittet av gossip girl season 2.
och sedan så somnade vi någon gång vid 1 eller nåt haha, gissa vem som är trött idag? jag som är van vid att droppa i säng vid elva eller något.

och dagen idag har varit intressant. jag har nog funderat mer än en gång på om jag verkligen går rätt inriktning, men jag intalar mig själv att det gör jag, det är ju det här jag vill hålla på med. eller?

nej nu ska jag nog kolla på det där avsnittet jag inte kollade klart på innan uppe på mammas kontor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback