torsdag

idag gick jag upp vid klockan 5.00(?!?!?!?!) och var hurtig och hade körlektion klockan 7, det var faktiskt inte så farligt att gå upp så tidigt faktiskt, det var hyfsat skönt att bara ta det lugnt och veta att jag kommer somna skönt ikväll.

skoldagen gick rätt okej faktiskt, förutom att jag fick ett jävla snedamp på en tjej som inte dök upp som skulle vara i serveringen, fyfan ska hon hålla på såhär hela året så kommer jag fan att bli lack.

fast jag och amanda har haft jävligt roligt idag hahah

kolla min snygga brutta liksoooom!
fast vi är himla oseriösa ibland alltså haha. men det gillar vi, sen så satte vi upp förklädet så att det blev som en tubtop och så gick vi armkrok och var "beundrarinnor" till anton. han tyckte nog att vi var jävligt jobbiga där ett tag haha.

sen så var jag på karlssons och sa vilka datum som gäller för min praktik, 1 dec till 23jan är jag på karlssons bar och matsal, sedan har jag 3 veckors sportlov, SCORE liksom!

nej nu ska jag nog äta något för jag känner hur magen börjar kurra. hahah vad är kurra för ord egentligen?:O

Kommentarer
Postat av: feffie

karlsson? igen ? du gillar inte stället? :O haha

2008-09-04 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback